Növelje vállalkozását hatékonyan…
Az Ads a Google egy olyan hirdetési rendszere, ami lehetőséget ad a vállalkozásoknak, hogy termékeiket vagy szolgáltatásaikat kereső, illetve böngésző potenciális ügyfelek könnyebben megtalálhassák vállalkozása weboldalát az interneten. A Google Ads rendkívül pontos célzástól egészen a rendkívül alternatív célzásig kínál egyaránt lehetőséget, hogy a vállalkozását is segítse a kitűzött marketing céljainak elérésében! Mivel egy hirdetésnek többféle célja is lehet, ezért a hirdetési kampányok kialakítása is többféle cél elérésének lehetőségét kínálja. Ezért alapértelmezetten az Ads rendszere is többféle hálózatot különböztet meg:
A Google keresőben a felhasználók által leadott kulcsszavas lekérdezésekre reagálva jeleníti meg a rendszer a vállalkozások releváns Ads hirdetéseit. A hirdetések a keresési hálózaton csak szöveges formában jelenhetnek meg. A Google Ads rendszerben egyaránt megjelenhet vállalkozása hirdetése asztali számítógépeken, tableteken és okostelefonokon is. Mivel ez egy kattintásokon alapuló hirdetési rendszer, Önnek csak akkor kell fizetni, ha egy felhasználó az Ads hirdetésére kattintott. A keresési hálózat célja, hogy a lehető legkevesebb lekérdezésből a lehető legtöbb releváns látogatót irányítsa a vállalkozás weboldalára. Így elsősorban azoknak a vállalkozásoknak érdemes használni, akiknek a termékeit vagy szolgáltatásait keresik a felhasználók a Google keresőben.
A Display, azaz magyarul tartalmi hálózat olyan weboldalak összessége, amik felajánlottak egy egyedi darabot a oldalukból a Google Ads hirdetések részére. Ennek köszönhetően a vállalkozások hirdetése a hasonlótól egészen rendkívül alternatív témájú oldalakig ad lehetőséget a hirdetések megjelenítésére.
Az Ads rendszerben a Display kampányok esetében a hirdetések egyaránt megjelenhetnek szövegesen és vizuálisan is. Így lehetőség van egy egyedi promóciót vagy egy brandépítő kampányt rendkívül látványosan szemléltetni nagy volumenű eléréssel. A Display hálózaton a hirdetésért alapvetően kétféle ajánlattételi stratégia alapján lehet fizetni. Kattintásonként vagy 1000 megjelenítésenként, ezt a kampány típusa és célja határozza meg. A Display hálózat sokféle kampánytípussal rendelkezik, ezért sokféle cél elérésére alkalmas. Így minden vállalkozás számára tudjuk ajánlani.
A tv-s reklámoknak kiemelkedően nagy szerepe van a mai világban, de már az internetes hirdetés is lehetőséget ad videós hirdetésekre a Google Ads-el. A Youtube hálózatán a vállalkozásoknak lehetőségünk van saját channel kialakítására és a vállalkozás reklám videóinak feltöltésére, promotálására. Ezen felül Ads kampányokkal vállalkozása reklám videóit is hirdetheti szponzoráltan a Youtube és Display hálózaton egyaránt. A Youtube esetében a szokásos átlag kattintási költség helyett átlag megtekintésenkénti költség van. Viszont a Display hálózathoz hasonlóan rendkívül sokféleképpen célozhatóak a felhasználók. Elsődlegesen olyan cégeknek javasolt a használata, akik érdeklődnek a brandépítés iránt vagy egyedi promóciókat használnak vállalkozásuknál