Google AdWords

Mi is a Google AdWords?

Az AdWords a Google egy olyan hirdetési rendszere, ami lehetőséget ad a vállalkozásoknak, hogy termékeiket vagy szolgáltatásaikat kereső potenciális ügyfelek könnyebben megtalálhassák a vállalkozás weboldalát az interneten. A Google AdWords rendkívül pontos célzástól egészen a rendkívül alternatív célzásig kínál egyaránt lehetőséget, hogy a vállalkozását is segítse a kitűzött marketing céljainak elérésében! Mivel egy hirdetésnek többféle célja is lehet, ezért a Google AdWords kialakítása is többféle cél elérésének lehetőségét kínálja. Ezért alapértelmezetten az AdWords rendszere is többféle hálózatot különböztet meg:

Google kereső

Google AdWords Keresési Hálózat

A Google keresőben a felhasználók által leadott kulcsszavas lekérdezésekre reagálva jeleníti meg  a rendszer a vállalkozások releváns AdWords hirdetéseit. A hirdetések a keresési hálózaton csak szöveges  formában jelenhetnek meg. A Google AdWords rendszerben egyaránt megjelenhet vállalkozása hirdetése  asztali számítógépeken, tableteken és okostelefonokon is. Mivel ez egy kattintásokon alapuló hirdetési rendszer, Önnek csak akkor kell fizetni, ha egy felhasználó az  AdWords hirdetésére kattintott.  A keresési hálózat célja, hogy a lehető legkevesebb lekérdezésből a lehető legtöbb releváns látogatót  irányítsa a vállalkozás weboldalára. Így elsősorban azoknak a vállalkozásoknak érdemes használni,  akiknek a termékeit vagy szolgáltatásait keresik a felhasználók a Google keresőben.

AdWords keresési hirdetés

Google AdWords Display Hálózat

A Display, azaz magyarul tartalmi hálózat olyan weboldalak összessége, amik felajánlottak egy egyedi darabot a oldalukból a Google AdWords hirdetések részére. Ennek köszönhetően a vállalkozások hirdetése a hasonló témájú oldalaktól egészen rendkívül alternatív témákig ad megjelenési lehetőséget.
Az AdWords rendszerben a Display kampányok esetében a hirdetések egyaránt megjelenhetnek szövegesen és vizuálisan is. Így lehetőség van egy egyedi promóciót vagy egy brandépítő kampányt rendkívül látványosan szemléltetni nagy volumenű eléréssel. A Display hálózaton a Google AdWords hirdetésért kétféle ajánlattételi stratégia alapján lehet fizetni. Kattintásonként vagy 1000 megjelenítésenként, ezt a kampány típusa és célja határozza meg. A Display hálózat sokféle kampánytípussal rendelkezik, ezért sokféle cél elérésére alkalmas. Így minden vállalkozás számára tudjuk ajánlani.

Display hirdetés

Google AdWords Youtube Hálózat

A tv-s reklámoknak kiemelkedően nagy szerepe van a mai világban, de már az internetes hirdetés is lehetőséget ad videós hirdetésekre a Google AdWords-el. A Youtube hálózatán a vállalkozásoknak lehetőségünk van saját channel kialakítására és a vállalkozás reklám videóinak feltöltésére, promotálására. Ezen felül AdWords kampányokkal  vállalkozása reklám videóit  is hirdetheti  szponzoráltan  a Youtube és Display hálózaton egyaránt. A Youtube esetében a szokásos átlag kattintási költség helyett átlag megtekintésenkénti költség van.  Viszont a Display hálózathoz hasonlóan rendkívül sokféleképpen célozhatóak a felhasználók. Elsődlegesen olyan cégeknek javasolt a használata, akik érdeklődnek a brandépítés iránt vagy egyedi promóciókat használnak vállalkozásuknál

Youtube hirdetés
Ajánlatkérés
*Név:

*Email:

*Weboldal:

*Telefonszám:

Üzenet:

» A csillaggal jelölt mező kitöltése kötelező!